Soffan & jag 2022, Howard, slappa, soffan

Känner mig som Howard

Jag känner mig lite som Howard i The Big Bang Theory idag när han skulle ut i rymden. Lite skrajsen inför att ge mig ut och motionera, även om det inte blir en lika lång resa som en astronauts. Målsättningen är att ta en lång promenad, och det har jag lyckats skjuta upp i flera timmar nu. 
 
Howard är i vanliga fall inte min favoritkaraktär i serien, jag är ett stort fan av Leonard och i synnerhet hans märkliga relation till sin mor. Fast Howard är en riktigt bra karaktär, precis som alla i Big bang theory är. En av mina absoluta favoritserier under många år. Howard hade för övrigt också en udda relation till sin mamma, även om man faktiskt aldrig såg henne någonsin. Man hörde bara hur hon och Howard skrek till varandra, inget mer.
 
 
Jag hittade ingen bra bild på Howard som astronaut, men här ser ni denne vackre man ändå, och det av ett enda skäl: jag vill inte ut och promenera, jag vill göra som igår och slappa i soffan som vanligt. Då blir det menlösa inlägg om hur jag känner mig inför det som komma skall. 2022, here I come...