Soffan & jag 2022, PT, gymmet, julafton, proteinshake, soffan, sängen

Från soffa till säng

Idag är jag riktigt trött, det blev en senare julafton än jag trodde. En hel del mat, en hel del nubbe och för ovanlighetens skull var jag inte ensam i min soffa. Inte låg jag och slappade så värst länge i den heller, det var bara då resten av gänget var ute och promenerade. Det blir nog inte gymmet idag heller, magen proesterar bara jag rör det minsta på mig. Jag har inte ens vågat mig på en kopp kaffe än, men på den saken skall jag ändra nu. Sedan skall jag köpa gymkort och därmed garantera toppform innan 2022. Jag föreställer mig att jag kommer till gymmet, tar en snabb proteinshake innan jag möts av en PT som ser ut ungefär så här...
 
 
Det känns rimligt, det känns troligt och efter att ha väntat nästan hela året så är det inte mer än rättvist. Men innan dess en dag som antagligen kommer tillbringas i just soffan. Så långt har jag kommit idag, från sängen till min sköna, härliga soffa. Nu till köket och fixa mitt kaffe.
 
Imorgon kör jag på!